neděle 13. května 2012

Portia a její citáty

"Jako mladá jsem často ukecávala; byla jsem v tom opravdu dobrá. Nikdy jsem nebyla do ničeho ukecána - vždy jsem byla ta, která ukecávala."

"Nevybrala jsem si to, že jsem lesba, ale vybrala jsem si, zda-li chci žít jako lesbická žena - a to pro mě bylo příšerné. Zvláště bytí lesbickou herečkou."

"Ani se mi nelíbí sledování erotických scén ve filmech. Mám svou prudérní stránku."

"Měla jsem peklo s přesvědčováním lidí, že jsem lesba - což bylo strašně otravné!"

"Musím být požádána, hádám, ale líbí se mi idea manželství. Myslím, že je to nádherné. Jsem tak romantická, a vždy jsem byla."

"Miluji to, že můžu nosit šaty a oblečení, díky kterému se cítím žensky a nádherně, a miluji to, že to nemusím dělat pořád; můžu si vzít jen tílko a džíny."

"Narazila jsem na Ellen na focení. Vzala mi dech. To se mi nikdy předtím nestalo."

"Nikdy jsem na Ellen opravdu nepřestala myslet, protože jsem nikdy s nikým jiným necítila takový druh energie."

"Uviděla jsem Ellen a podlomila se mi kolena. Bylo to úžasné. Bylo pro mě pak těžké dostat ji z mysli. A když jsem ji tu noc poté uviděla, začaly jsme mluvit, a tak to je."

"Zakopla jsem o hraní a prostě jsem to milovala. Odložila jsem právnickou školu a stále ji odkládám."

"Snažím se být ženská, a zároveň intelektuální a chytrá. To moc často nevidíte."

"Chci vyzařovat sílu a inteligenci."

"Chci, aby mě mladí viděli a pomysleli si, že můžete být ženská, chytrá a úspěšná, a to vše najednou."

"Pokud jste se teď někdy podívali na módní časopis, na všech obálkách jsou herečky. A snaží se napodobit modelky. Tak to prostě je."

"Zní to tak všedně, ale můj osobní život je můj."

"Podívejte se na všechny předávání cen. Změnilo se to na módní molo. Musíte mít na sobě určitého návrháře, určité šaty, a každý Vás kritizuje."

"Moje city k Ellen předčily všechen můj strach z toho, že budu otevřeně homosexuální. Musela jsem s ní být, a  prostě jsem si uvědomila, že se s těmito věcmi vyrovnám déle."

"Má sexualita je mou součástí, kterou mám opravdu ráda. Ale není to vše, čím jsem."

"Lidé mě možná shledávají atraktivní, ale mou prací je dokázat to, že můžu být inteligentní."

"Všichni musíme inspirovat. To je můj cíl ve hraní."

"Pravá ušlechtilost není o tom, že jste lepší než někdo jiný; je to o tom, že jste lepší než jste byli předtím."

"Stud váží mnohem víc než maso a kosti."

"Průměr. To je nejhorší, nejnechutnější slovo . Nic smysluplného nebo hodnotného z tohoto slova nikdy nevzešlo."

"Je tu tenká hranice mezi soukromím a zahanbením."

"K tomu abyste trpěli nemusíte hladovět nebo zvracet. Všichni lidé, kteří drží dietu, trpí."

"Jinými slovy, akceptujte samy sebe. Milujte své tělo takové jaké je a buďte za něj vděčni. Pokud chcete najít pravé štěstí, nejdůležitější je to, že se musíte naučit milovat samy sebe za to jací jste, ne jen jak vypadáte."

"Vřele doporučuji pozvání nejhoršího možného scénáře do Vašeho života."

"Musela jsem najít vztah s někým, kdo by mi umožnil růst a zároveň mě přinutil cítit se věčně mladá."

"Nějak jsem se cítila méně osamělá, když jsem byla úplně sama."

"Slovo ´normální´ není přídavné jméno, které si přejete slyšet poté, co jste se snažili, aby to bylo pozoruhodné."

"Nechápala jsem to, že když hrajete ve vztahu role, tak to nevyhnutelně vede ke zhroucení vztahu. Nikdo nemůže být pořád někým."

"Zákaz vytváří touhu. Chcete, co nemůžete mít."

"Začala jsem sama sebe vidět jako někoho, kdo může pomoci ostatním porozumět různorodosti místo toho, abyste se cítili jako vyděděnec. Ellen mě naučila nestarat se o to, co si ostatní myslí. Naučila mě, abych byla pravdomluvná. Naučila mě, abych byla volná. Začala jsem žít svůj život v lásce a v úplném přijetí sama sebe. Poprvé jsem se opravdu přijala taková, jaká jsem."

Žádné komentáře:

Okomentovat