úterý 8. května 2012

Clumbsy Thumbsy - Nešikovné palce

Pozn.: Jedná se o tvz. "autocorect" – něco, co se opravuje samo. Ellen má v show čas od času minutový segment, kde ukazuje „fotky“, na kterých jsou vyobrazeny snímky iphonů. V Americe jsou tyto telefony moc populární, ale když píšete smsky či chatujete tak Vám automaticky opravuje chyby a hádá, co jste chtěli napsat. Zkusím jich sem zatím pár přeložit. Mějte ovšem na paměti, že tyto vtipy se zakládají zejména na hře s anglickým jazykem.

Rozhovor mezi matkou a synem.

Syn: Kde je babička? Myslel jsem, že tu s námi na Díkuvzdání bude...
Matka: Babička je v hrobě /grave
Syn: Cože v hrobě? Co mi to říkáš?
Matka: Ooops promiň v garáži/ garagge ….ten autokorekt 

Přítelkyně píše příteli.

Přítelkyně: Zlato, myslím, že jsem těhotná..
Přítel: Číslo, kterému se snažíte ozvat není dostupné.
Přítelkyně: VÍŠ, ŽE JSI NAPSAL YOU/ ty ŠPATNĚ..!
Přítel: Číslo kterému se snažíte(you)* ozvat není dostupné.

 Rozhovor mezi matkou a její dcerou.

Matka: Zkus mi zavolat, asi jsem si vypnula telefon.
Dcera: Haha!!..jestli mi píšeš nemůžeš mít telefon vypnutý! 

Žádné komentáře:

Okomentovat