pondělí 21. května 2012

Clumbsy Thumbsy - Nešikovné palce 2.

Vzhledem k tomu, že článek s přeloženými "autokorekty" zaznamenal úspěch a podle ohlasů pobavil - za což jsme samozřejmě rády, rozhodly jsme se přeložit další. Doufám, že i tyhle Vás pobaví...


1:    Promluvíme si později. Také v hospodě. ( saloon - hospoda, soon - brzy)
1:     Myslel jsem na uzavřeném obvodu střechy.
1:     Oh, můj ...Toodalloo ( today - dnes )
2:     LOL. Ellen by se tohle moc líbilo!
1:    Určitě by to ukázala na show!
2:     Já vím, že ano!



1:    Můžeš mi zavolat až skončíš v práci?
2:    Všechno v pořádku?
1:     Potřebuji tvojí prdelvmémobličeji prosím.
2:     ???? Myslím, že máš zapnuté automatické opravy.
1:   Omg. Chtěl jsem napsat, že potřebují tvojí asistenci.


1:     V domě je lupič!
2:     OMG ZAVOLEJ POLICII. UTEČ.
1:       Ne, v domě je lupič!!!
2:      Já vím, už jsem na cestě. Mami zavolej policii a běž odtamtud.
1:     V domě je V E V E R K A 
2:     Veverka? Děláš si ze mě srandu? Skoro jsem měla mrtvici.


1:    Potřebuji zůstat ve škole kvůli vedení.
2:     Jak dlouho?
1:     Do 5:30
2:     Ok, jestli mě budeš potřebovat střízlivou, dej vědět, jinak tě vyzvednu v 5:30.
1:     Ano mami, budu tě potřebovat střízlivou....¨
2:     Střízlivou?
1:     Podívej se zpět.
2:     Stupidní autokorekt!!! Dříve - to je to, co jsem myslela.

Žádné komentáře:

Okomentovat