neděle 21. srpna 2011

Portia de Rossi se cítila ohromena Ellen DeGeneres (23.11.2010)

Zdroj Music Rooms

Herečka Portia de Rossi se cítila jakoby byla střelena šípem do srdce, když potkala svou manželku Ellen DeGeneres. Při mluvení o tom, kdy se zamilovala do DeGeneres, řekla Portia, že se to stalo během focení.
image: Portia de RossiŘekla magazínu The Times: "Musím říct, že jsem se cítila bláznivě zamilovaná již rok předtím než jsme se daly dohromady."
"Viděla jsem ji na focení a cítila jsem jako bych byla střelena šípem do srdce, moje city k ní byla ohromující." 
37letá hvězda přiznala, že nechtěla jít do pořadu Ellen, protože si myslela, že by bylo to, že ji má ráda, tak zřejmé.

Říká: "Ujistila jsem se, že nikdy nebudu v pořadu Ellen, protože jsem do ní byla zblázněná a věděla jsem, že bych se červenala."

Portia prozradila, že se nedaly dohromady hned, protože stále nebyla spokojená ve své vlastní kůži, aby veřejně přiznala svou sexualitu.

Řekla: "Když jsme se Ellen a já daly dohromady, nikdy jsem se opravdu nepřiznala, ačkoli tu byly drby. Ellen je velmi čestný člověk. Nemohla jsem s ní být a nebýt nepřiznaná."

"Když jsme se viděly na předávání cen, rozhodla jsem se, že ji řeknu o tom šípu střeleném do mého srdce."

Hvězda dodala: "Myslela jsem, že řekne, "Jsem polichocena, ale ne, děkuji." Místo toho mi vysvětlila, že když jsme se viděly minule a když mě pozvala k ní domů, uspořádala párty jen proto, aby mě mohla poznat."

Žádné komentáře:

Okomentovat