středa 24. srpna 2011

Portia de Rossi: "Hladověla jsem příjmem 300 kalorií denně!" (3.11.2010)

Zdroj Content.USAToday

Ricky Martin není jediný s knihou plnou odhalení.

Portia de Rossi se svěřuje se svou bitvou s poruchou příjmu potravy ve své nové biografii, Unbearable Lightness. V pondělí byla u Oprah. Dnes je v Good Morning America.

Byl čas, řekla, kdy si nemyslela, že příjem 300 kalorií je bláznivý. "To byla má dieta," prozradila dnes de Rossi Robin Roberts. Byl to rok 2000, kdy její váha klesla na 37kg.

"Již od 12 let jsem denně hladověla a potom, co byla práce hotová, jsem se přejídala. A to byla dieta, ke které jsem se pokaždé, když jsem potřebovala snížit váhu, vracela."

De Rossi (37) říká, že se naučila to, že to jak vypadala bylo mnohem důležitější než to, co si myslela, co dělala a kým byla. Dodává: "Musela jsem držet dietu, abych byla profesionální, abych se ujistila, že budu pracovat." Také se bála toho, že by ji odhalili jako lesbu.

V úterý bude v pořadu její ženy Ellen DeGeneres. (Nemohla si ji Ellen zamluvit první?) Prozrazuje Ellen, že se nyní akceptuje od hlavy k patě. Dodává: "Uvědomila jsem si a trvalo mi to dlouho, že nemůžete nacpat nohu velikosti 8 do boty velikosti 6. To prostě nejde."

Portia říká: "Ellen kompletně změnila pohled jakým se dívám na život. Naučila mě nestarat se o to, co si ostatní myslí. Stále na tom pracuji, musím být upřímná. Naučila mě to, že kdo jsem je naprosto dokonalé."

Ellen říká: "Když jsem ji poprvé potkala, tak vážila 78kg, a neviděla jsem nic jiného než brilantní a úžasnou osobu, a když jsem poprvé četla tuto knihu a četla jsem o té sebe-averzi a jak moc se nenáviděla, byla jsem šokována a zlomilo mi to srdce. Neměla jsem ani tušení jak moc se nesnášela, a to si to jen představuji."

Žádné komentáře:

Okomentovat