sobota 20. srpna 2011

Nové Tweety od Ellen (15.-19.8.2011)

"Pokud tu je něco víc cool než prezident vegan, nevím o tom. Všechno nejlepší k narozeninám, Bille Clintone." (19.8.)


"Zítra?! Nemám absolutně nic na sebe. Odpověď na @KimKardashian: @TheEllenShow samozřejmě jsi vítaná!!!! PŘIJĎ! (19.8.)

"Zatím žádná pozvánka na svatbu Kim Kardashian. Nejhorší věc na světě" (19.8.)

"Portia a já jsme měly nádherný den. Všechny ty milé přání pro mě znamenají hodně. Děkuji." (17.8.)

"Před třemi lety jsem si vzala lásku mého života. Hodně štěstí k výročí, Portio." (16.8.)

"Získala jsem 30 podpisů. Odpověď na @jlhitt26: Byla jsem ráno v obchodě a dívka tam sbírala podpisy na petici za Hledá se Nemo 2." (15.8.)

"Zažila jsem tolik zábavy při cestování, ale jsem ráda, že jsem doma. Minulou noc jsem vstala, abych se napila vody a skončila jsem ve skříni." (15.8.)

Žádné komentáře:

Okomentovat