neděle 31. července 2011

Portia de Rossi: Můj manžel ukradl manželku mému bratrovi (19.1.2011)

Zdroj Huffingtonpost

Covergirl Th AnniversaryPředtím než byla Portia de Rossi vdaná za Ellen DeGeneres, byla vdaná za muže, Mela Metcalfeho. A ten se poté oženil za manželku Portiina bratra.

De Rossi se rozpovídala o rodinném dramatu v její nové autobiografii "Unbearable Lightness: A Story of Loss and Gain". Oba ztratili jejich manželství, de Rossi byla vdaná za Metcalfeho mezi lety 1996 a 1999, de Rossi zveřejnila detaily, co se pokazilo a jak se ona a její bratr s tímto vyrovnávali.

"Když mě můj manžel opustil, můj bratr se ke mně nastěhoval...Můj manžel utekl s jeho ženou, takže jsme si oba dělali společnost a líbilo se nám chodit ven na margaritu a mexické jídlo, abychom se litovali," píše v knize.

"Vzal si jeho dlouholetou přítelkyni Renee, předtím než opustili Austrálii a tyto dva novomanželé se nastěhovali do stejného komplexu bytů v Melrose Place, kde jsme bydleli my s Melem."

Ze zpětného pohledu říká, že možná měla vědět, co se děje.

"Ten fakt, že Renee nosila kratičké, krajkové prádlo oku viditelné pod jejím o číslo větším oblečením mělo bratru a mně značit, že také osobní partnerství bylo formující, ale když mě Mel opustil a Renee znenadání sabotovala její manželství s mým bratrem, aby byla s Melem. Bratr a já jsme byli idiotsky opuštěni a oba si nevěřícně škrábali hlavy."

Celou tu dobu de Rossi zápasila s pocitem, že je lesba. Něco, co nakonec přijala po rozvodu v roce 1999. Samozřejmě, že to pro ni vyšlo skvěle, jako půlce nejznámějšího lesbického páru na světě.

Žádné komentáře:

Okomentovat