úterý 26. července 2011

Ellen citáty 2. část

"Ptám se lidí, proč mají jelení hlavy na jejich zdech. Vždy říkají, že je to, protože to je tak nádherné zvíře. Tady to máte. Myslím, že moje matka je atraktivní, ale mám její fotografie."


"Myslím, že panenky Barbie by měly mít krátký střih."


"Byla jsem vychována mezi heterosexuály, jako všichni heterosexuálové. Odtud my homosexuálové jsme...z Vás heterosexuálů."


"Nic neřekne prázdniny jako cihla sýra."


"Lidé se mě vždy ptají: "Byla jsi vtipná jako dítě?" "Ne, byla jsem účetní."


"Jo, je mi 36, ale v seriálu je mi 32. Nikdo nechce sledovat 36letou ženu, tak se rozhodli udělat mě 32letou. Mnohem více atraktivní."

"Říkáš, že jsi nemocný a unavený z poslouchání o mně? Mám pro Tebe novinu: Jsem taky nemocná a unavená z poslouchání o mně." 


"V 60. letech byly halucinogenní drogy opravdu velká záležitost. A nemyslím, že je to náhoda, že jsme měli pořady jako "Létající jeptiška"."


"Je nám řečeno, abychom žili normálně, protože jinak necháme terorismus vyhrát, a opravdu, co by rozrušilo Taliban více než vidění homosexuální ženy v obleku před místnosti plnou Židů?"   (hostování Emmy po 11. září 2001)


"Někdy ty nejlepší věci jsou zároveň ty nejtrapnější."


"Chtěla bych být více trpělivá! Jen chci vše hned teď. Zkoušela jsem meditovat, ale zůstat v klidu je pro mě opravdu těžké. Chtěla bych se přinutit to udělat, protože každý říká, jak úžasná je pro Vás meditace, ale nemůžu umlčet svou mysl. Takže trpělivost a učení je tím klíčem."


"Nesnášíte, když lidé přijdou pozdě do práce a mají vždy ty nejhorší výmluvy. "Oh, omluvám se, že jdu pozdě. Provoz byl šílený." "Provoz?..Provoz, huh? Jak myslíš, že jsem se sem dostala, helikoptérou?"


"Přišla jsem na to, že láska je dvoustranná. Pokud něco milujete, musí Vás to milovat také."


"Jsem vegetariánka. Další značka, kterou ke mně můžete přidat. Jsem lesba, vodnářka a vegetariánka." 

Žádné komentáře:

Okomentovat